دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ (digital marketing) به استفاده از رسانه های جدید دردنیای تجارت اطلاق میشود که این بازاریابی دیجیتال بسیار به اینترنت وابسته می باشد و نام دیجیتال مارکتینگ را به خود گرفته است.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ (digital marketing) به استفاده از رسانه های جدید دردنیای تجارت اطلاق میشود که این بازاریابی دیجیتال بسیار به اینترنت وابسته می باشد و نام دیجیتال مارکتینگ را به خود گرفته است.

دیجیتال مارکتینگ به بازاریابی برنده ها ،محصولات و خدمات و همچنین بررسی الگوی رفتاری مشتری ها در فضای مجازی با استفاده از فن آوری های دیجیتال عمدتا در اینترنت در اصطلاح دیجیتال مارکتینگ گفته می شود.

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تولید محتوا در اصفهان

این روزها بازاریابی سنتی دیگر جواب نمیدهد و بنرها و روش های تبلیغات حضوری و تلفنی در چشم مردم عادی شده و مانند گذشته تاثیر چندانی ندارد زمانیکه اسم تولید محتوا مطرح میشود ذهن ها به سمت سایت ها و شبکه ها و رسانه های اجتماعی میرود موضوعی که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

 

تولید محتوا روشی است برای فروش بیشتر

با بازاریابی و تولید محتوا می توانید یک مخاطب را به سمت خود جذب کرده و به معرفی محصولات بپردازید و همان مخاطب را به یک مشتری سودآور تبدیل کنید در واقع تولید محتوا در اصفهان هنر ارتباط گیری با مخاطب است. شما می توانید با معرفی مناسب محصولات خود و همچنین ارائه توضیح به جا در مورد خدمات خود یک مشتری عادی را به یک مشتری همیشگی تبدیل کنید.

تولید محتوای مفید و کاربردی

لازم نیست که محتوا حتما در مورد محصول تان باشد بلکه می توانید در مورد موضوع جذاب تولید محتوا کنید . کاربر را به سمت سایت خود بکشانید در این روش کاربر با محتوا ارتباط برقرار میکند و باعث ایجاد اعتماد می شود و با این ترفند محصولات خود را به او معرفی کنید. و اگر محتوای شما برای کاربر جذاب باشد آن را برای دوستان خود به اشتراک میگذارد و آنها هم از آن دیدن می کنند و به این ترتیب تعداد مخاطبین شما افزایش می یابد طراحی و به اشتراک گذاری مجلات اینترنتی یکی ار بهترین روش ها در بازاریابی محتوا طراحی و انتشار مجلات اینترنتی است .

این گونه مجلات که معمولا در قالب PDF انتشار داده می شوند حجم کمی دارند و کاربر می تواند آن را به راحتی دانلود کند همین دانلود کردن باعث افزایش ماندگاری و بازدید کاربر از سایت می شود در طراحی این مجلات به مطالب داخل آن ، ایجاد لوگوی ساده و شکیل ، قرار گیری شماره تماس و دیگر مشخصات در جای مناسب مانند هدر و فوتر توجه داشته باشید تا مخاطبین آن را در ذهن خود بسپارند استفاده از فایل های صوتی در بین انتشار محتوا بخشی از آن را به صورت صوت در اختیار مخاطبین قرار دهید این فایل های صوتی را نیز داخل سایت آپلود کنید تا ترافیک بازدید از سایت تان بیشتر شود خیلی از افراد علاقمند به شنیدن این فایل ها هستند و برای دانلود آن زمان می گذارند انتشار محتوا به صورت ویدئو ویدئو مارکتینگ نیز از جمله روش های بسیار خوب برای جذب مخاطبین است اشتراک گذاری ویدئو های آموزشی در رتبه بندی سایت در گوگل تاثیر بسزایی دارد بنابراین بازاریابی محتوایی یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش فروش ، افزایش بازدید و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو است و اگر جدی گرفته شود میتواند کمک بزرگی برای معرفی محصولات و برند و نام تجاری شما شود.

  • yalda cms