دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ (digital marketing) به استفاده از رسانه های جدید دردنیای تجارت اطلاق میشود که این بازاریابی دیجیتال بسیار به اینترنت وابسته می باشد و نام دیجیتال مارکتینگ را به خود گرفته است.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ (digital marketing) به استفاده از رسانه های جدید دردنیای تجارت اطلاق میشود که این بازاریابی دیجیتال بسیار به اینترنت وابسته می باشد و نام دیجیتال مارکتینگ را به خود گرفته است.

دیجیتال مارکتینگ به بازاریابی برنده ها ،محصولات و خدمات و همچنین بررسی الگوی رفتاری مشتری ها در فضای مجازی با استفاده از فن آوری های دیجیتال عمدتا در اینترنت در اصطلاح دیجیتال مارکتینگ گفته می شود.

  • ۰
  • ۰

شناخت بازار کسب و کار در دیجیتال مارکتینگ

در دنیای امروزی، به دلیل بالا رفتن رقابت میان کسب و کارهای مختلف، اهمیت دیجیتال مارکتینگ دو چندان شده است.

 صاحبان کسب و کار به دنبال روش های زود بازده برای تبلیغ برند خود هستند.در همه این تبلیغات، لازمه تحقیقات بازار برای کسب و کارها از الویت بالایی برخوردار می باشد. یکی از روش های موثر در دنیای تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ می باشد. با ورود دیجیتال مارکتینگ به بازار کار، تبلیغات شکل دیگری به خود گرفته است.


 صاحبان کسب و کار می توانند با طراحی سایت برای برند خود، توجه افراد زیادی را به برند خود جلب نمایند. برای جذب مشتریان بیشتر، لازم است که صاحبان کسب و کار به دنبال روش های بهینه برای بیشتر دیده شدن در دنیای دیجیتال مارکتینگ باشند. دو روشی که باعث می گردد برندی در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب نماید، تبلیغات در گوگل و خدمات سئو می باشد. 

این دو روش می توانند باعث موفقیت بیشتر برندی در بین رقبای آن شوند. لازمه همه این مقدمات برای تمام کسب و کارها شناخت بازار هدف و جمع آوری گروه خاصی از مخاطبان می باشند تا بتوانند با بازده بالاتری تبلیغات خود را انجام دهند. به این منظور آن ها باید اطلاعات دقیقی از افراد که با برند آن ها سر و کار دارند جمع آوری نموده و به صورت هدفمند در جهت تبدیل آن ها به مشتری های وفادار گام بردارند.

 به منظور گرد آوری این اطلاعات، صاحبان کسب و کار می توانند از تحقیقات کیفی و کمی برای این منظور استفاده نمایند. هر دوی این روش ها به صورت جداگانه دارای نقاط قوت خود می باشند. اما هنگامی که این دو روش با هم تلفیق می شوند، تحقیقات ترکیبی را به وجود می آورند که به افراد برای شناخت بهتر بازار هدف و نیازهای آن ها کمک می نماید و به خوبی می توانند سطح رقابت را در عرصه کسب و کار خود درک نمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی