دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ (digital marketing) به استفاده از رسانه های جدید دردنیای تجارت اطلاق میشود که این بازاریابی دیجیتال بسیار به اینترنت وابسته می باشد و نام دیجیتال مارکتینگ را به خود گرفته است.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ (digital marketing) به استفاده از رسانه های جدید دردنیای تجارت اطلاق میشود که این بازاریابی دیجیتال بسیار به اینترنت وابسته می باشد و نام دیجیتال مارکتینگ را به خود گرفته است.

دیجیتال مارکتینگ به بازاریابی برنده ها ،محصولات و خدمات و همچنین بررسی الگوی رفتاری مشتری ها در فضای مجازی با استفاده از فن آوری های دیجیتال عمدتا در اینترنت در اصطلاح دیجیتال مارکتینگ گفته می شود.

  • ۰
  • ۰

دیجیتال مارکتینگ و مزایای بازاریابی رویدادی

امروزه به دلیل رقابت بالا در همه کسب و کارها، صاحبان کسب و کار به دنبال دیجیتال مارکتینگ هستند. در کنار بازاریابی سنتی که امروزه کمرنگ تر شده است، روز به روز دیجیتال مارکتینگ از محبوبیت بیشتری برخوردار می شود. بازاریابی سنتی به دلیل بالا بودن هزینه نسبت به بازده آن و همچنین مورد مخاطب قرار دادن همه مردم و هدفمند نبودن، دیگر با استقبال چندانی روبه رو نیست. از طرفی در دنیای دیجیتال مارکتینگ، با طراحی سایت در قدم اول و داشتن استراتژی های خاص به راحتی می توان یک بازاریابی موثر و کارا داشت. در کنار تمامی این بازاریابی ها، بازاریابی رویدادی نیز نقشی موثر در تبلیغات برندها دارد.

 در این نوع بازاریابی با جلب نظر گروهی از مخاطبان به صورت رو در رو می توان به تبلیغات برند به صورت خلاقانه پرداخت. افرادی که به سمت بازاریابی رویدادی می روند، با برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه ها و ایجاد پایگاه های تبلیغاتی در قسمت هایی از شهر که می دانند مخاطبان آن ها در آنجا بیشتر هستند، با روش های خلاقانه کسب و کار خود را تبلیغ می نمایند. در این نوع بازاریابی، علاوه بر توضیح خدمات و محصولات، به مشتریان این اجازه را می دهد که به صورت رایگان خدمات و محصولات را تست نمایند. در بازاریابی رویدادی، با ارائه پیشنهادات ویژه به مخاطبان و داشتن استراتژی های خاص، می توان به راحتی مخاطبان را به مشتریانی وفادار تبدیل نمود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی