علل پیدایش دیجیتال مارکتینگ
مشکلاتی که بازار یابی های سنتی برای صاحبان کسب و کار ایجاد می کرد سبب بوجود آمدن بازاریابی جدیدی با نام دیجیتال مارکتینگ شده است.
بازاریابی سنتی به دلیل مخاطب قرار دادن همه مردم و هدفمند نبودن تبلیغات، دارای بازده بالایی نمی باشد و هزینه سرباری زیادی را به نسبت یقیه بازاریابی ها به همراه دارد. در مقابل در دنیای دیجیتال مارکتینگ، با طراحی سایت می توان در دنیای آنلاین به تبلیغ کسب و کار خود بپردازید. در این نوع بازاریابی بر خلاف بازاریابی سنتی، مخاطبان به صورت هدفمند انتخاب می شوند و از این رو بازده بالاتری به همراه خواهد داشت.
کافی ست در بازاریابی آنلاین، صاحبان کسب و کار با استفاده از روش های تبلیغات در گوگل و خدمات سئو به بیشتر دیده شدن سایت خود کمک کرده و به این ترتیب رتبه بالاتری در نتایج موتورهای جستجو کسب نمایند.
